Tecnópole presenta ás empresas de Agrobiotech os servizos de internacionalización a través da European Enterprise Network

Buscar

Susbcrición Newsletter

Introducir e-mail

Arquivo mensual

Vindeiros eventos

Non hai eventos polo momento

As pemes participantes no programa de aceleración Agrobiotech, promovido pola Axencia Galega de Innovación (Gain) coa colaboración de Tecnópole, poderán coñecer o próximo martes día 15 os servizos de internacionalización dispoñibles a través da European Enterprise Network (EEN).

A expansión do seu negocio ao mercado exterior é un obxectivo compartido por moitas das empresas participantes en Agrobiotech. O seu perfil especializado nos sectores da biotecnoloxía, a biomasa e a agroalimentación e a súa dimensión tecnolóxica convérteas en candidatas ideais para ter éxito a nivel internacional.

O soporte da EEN é de especial interese para as pemes galegas porque permite acceder a unha rede que non soamente ascende a súa actividade en Europa, senón tamén noutros países adheridos, como Estados Unidos, Canadá ou Xapón. Tecnópole é, xunto con Gain, a entidade de referencia en Galicia da EEN a través de Galactea Plus, o consorcio que dá cobertura á rede no noroeste de España, coa participación doutras sete entidades de Asturias, Cantabria e Castela e León.

Máis de 60 países

Durante o taller que se celebrará esta semana en Parque Tecnolóxico de Galicia, as pemes participantes en Agrobiotech poderán coñecer os servizos de internacionalización que presta a EEN como maior rede do mundo de información e asesoramento a pequenas e medianas empresas para promover a súa competitividade a nivel internacional.

Forman parte dela máis de 600 entidades de máis de 60 países, co obxectivo de multiplicar as oportunidades de éxito das pemes combinando a experiencia no mercado internacional que ofrece a rede no seu conxunto co coñecemento do ámbito máis inmediato que achegan as entidades locais que, como Tecnópole, funcionan como nodos.

As empresas usuarias poden atopar asesoramento integral para expandir o seu mercado fóra dos seus países de orixe, apoio ás actividades de innovación e soporte para atopar socios comerciais noutros países. Estas son algunhas das cuestións que as pemes adoitan atopar dificultades para xestionar por si soas, polo que o soporte experto pode marchar a diferenza á hora de saír ao mercado exterior con éxito.

(Fonte: Tecnópole)