Sun Seat, a toalla-hamaca elixida produto do ano polos portugueses

Buscar

Susbcrición Newsletter

Introducir e-mail

Arquivo mensual

Vindeiros eventos

Non hai eventos polo momento
O pasado mes de xaneiro Sun Seat foi elixido polos consumidores lusos "Produto do Ano 2014" en Portugal. Agora, tres emprendedores valencianos encargaranse da súa distribución polas costas españolas, incluíndo as illas Canarias e Baleares. Esperan distribuír ao redor de 20.000 unidades en tan só dous meses no noso país.

A idea é sinxela: unha toalla cen por cento algodón e dúas estacas de madeira de piñeiro. Un novo concepto de toalla que se transforma nunha confortable hamaca, xa que as estacas cravadas na area serven de base para converter parte da toalla nun cómodo respaldo.

Un produto fabricado integramente en Portugal e patentado para Europa, especialmente concibido para praias de area e que ofrece comodidade con calidade sen esquecer o deseño (en España distribuiranse 16 modelos). Esta moderna "chaise longue de praia", cunhas dimensións de 175 x 80 cm, é lixeira, funcional e doada de transportar.

Como xurdiu a idea

Dous mozos emprendedores portugueses, Pedro Ravara e Francisca Falcão, formuláronse no verán de 2012 buscar unha solución para aliviar as posturas incómodas na praia e poder gozar dun libro, observar o mar, beber e comer, charlar cos amigos ou mesmo durmir, sen necesidade de levar unha cadeira ou apoiar os cóbados. Ante isto, pensaron como lograr que unha toalla tivese respaldo para costas e para a cabeza, pero que á vez fose práctica e cómoda. Conseguírono.

Respecto ambiental

A toalla ten o certificado Oeko-text (un sistema de análise e certificación independente para produtos téxtiles que acredita que para a súa fabricación non se utilizaron substancias nocivas para a saúde e que se realizaron procesos de produción respectuosos co medio ambiente). Así mesmo, as estacas están fabricadas de madeira de piñeiro sen ningún tratamento químico.

Produto do ano 2014

Produto do Ano 2014 é o único certame onde os consumidores elixen, mediante o seu voto directo, os produtos de consumo máis innovadores do ano, así como o esforzo que realizan as marcas, e os seus equipos de mercadotecnia, en materia de innovación.

Foi creado en Francia en 1987 co obxectivo de ofrecer ao consumidor a oportunidade de ser o auténtico protagonista á hora de elixir 'Os Produtos do Ano', e buscando que a súa opinión non só se limitase ao lineal do supermercado. Actualmente celébrase en 32 países en todo o mundo coa mesma metodoloxía.

A idea deu paso a unha startup

Esta grande idea formulada en 2012, deu paso en apenas un ano á creación da startup Origama, 100% portuguesa. Pedro Ravara e Francisca Falcão decidiron emprender para facer fronte á conxuntura económica, recreando a vida ao aire libre, reinventando hábitos de compartir e a harmonía das persoas coa natureza. Por un lado reformulando produtos xa existentes, como bolsos ou antucas, dándolle un novo deseño e sofisticación. Por outro, desenvolvendo novos produtos que destaquen pola conveniencia de uso e confort.

Sun Seat, principal produto de Origama

A toalla hamaca segue sendo a grande aposta de Origama cuxo volume de exportacións supuxo o 20% o ano pasado. Ademais do mercado portugués e español, prevé introducir o produto no resto de Europa e Estados Unidos, xunto co lanzamento dunha gama completa de produtos e accesorios para gozar do verán cunha nova forma de vivir a praia.

www.origama-inc.com

(Fonte: Diario de Noticias)