O gurú Guy Kawasaki expón a súa nova fórmula para innovar

Buscar

Susbcrición Newsletter

Introducir e-mail

Arquivo mensual

Vindeiros eventos

Non hai eventos polo momento
O experto en mercadotecnia e novas tecnoloxías Guy Kawasaki presentou en Panamá o seu "formula" de dez pasos para definir "a arte de innovar", tras recoñecer que por rexeitar anos atrás unha oferta para ser xerente de Yahoo deixou de gañar 2000 millóns de dólares.

O creador do concepto de "mercadotecnia evangelizador", definida por Kawasaki como "a capacidade de vender o teu soño de modo que outra xente crea nel tanto coma ti", presentouse en Panamá no marco da celebración dos quince anos de operacións no país da empresa telefónica Cable & Wireless.

Discípulo do falecido Steve Jobs, o "xeneral" de Apple, como o definiu, resaltou nun encontro con xornalistas que ao falecido líder da firma de tecnoloxía era "difícil seguirlle o paso" e ensinoulle "que os xogadores de clase A contratan empregados clase A e o que é mediocre, contratará xente mediocre", ata colapsar.

Outra lección, recordou, é que un é capaz "de facer 10% mellor o que fai, un non o sabe ata que está presionado", aínda que recoñeceu que "manterse" no mercado é o máis difícil.

Autor de once libros en tres idiomas (inglés, español e portugués) dos que vendeu "máis dun millón de copias", Kawasaki durante a súa dinámica presentación ante un auditorio dunhas 400 persoas, debullou a súa fórmula para chegar a colocar un produto con valor e diferenciado, resaltando en rexeitar "os pallasos".

Ao retomar a súa experiencia de rexeitar a xerencia de Yahoo, dixo que nese momento "foi o correcto" porque tiña un fillo pequeno e outro en camiño, así que lle deu prioridade "á familia".

No seu diálogo cos xornalistas recomendou aos gobernos que en lugar de procurar replicar o centro de desenvolvemento tecnolóxico estadounidense de Silicon Valley, se concentren en desenvolver as facultades de enxeñería, como o fixo a Universidade de Stanford.

Eloxiou a Bill Gates, ao que comparou co "Jimmy Carter da tecnoloxía" porque agora, que xa deixou de dirixir Microsoft, "é máis popular polo seu labor humanitario".

Vaticinou que a coreana Samsung con Android crecerá no mercado de telecomunicacións dixitais, ao tempo que advertiu que a xaponesa Sony está "en declive".

Mercado mundial

Respecto ao mercado mundial, advertiu que Estados Unidos xa está a recuperar a súa economía e xerando emprego, mentres que en China se avizoran problemas "dentro de pouco" porque a política dun só fillo por familia agora lles está cargando estes ter que traballar para manter o estilo de vida dos seus pais e catro avós.

Anunciou que a súa próxima obra se centrará en "como publicar por conta propia" e, respecto ás redes sociais, considerounas "boas", só aconsellou que as persoas "non comentan a estupidez" de subir información delicada.

Kawasaki sostivo que o futuro de Apple "se"terá que ver dentro dun ano, porque Steve Jobs traballaba con anticipación, os produtos que van saír dentro de doce meses el aprobounos, despois veremos".

(Fonte: lainformacion.com)