Lilium, o avión persoal que despega como helicóptero

Buscar

Susbcrición Newsletter

Introducir e-mail

Arquivo mensual

Vindeiros eventos

Pois xa estamos en 2016 e o sono do coche voador segue sendo iso, un sono que nos vendeu a ciencia ficción. Non obstante existen unha gran cantidade de proxectos que buscan facer dese sono unha realidade, con ideas un pouco limitadas, pero ata o momento é o que temos dispoñible, iso si, aínda sen unha posible implementación comercial que faga que todos teñamos o noso coche voador gardado na cocheira nun futuro próximo.

A pesar disto, seguen aparecendo desenvolvementos que buscan poñer no aire por medio de transportes persoais e deixemos finalmente as rúas. É así como agora coñecemos a Lilium, un avión bipraza que podería ser considerado un proxecto máis, se non fóra por que detrás deste temos á Axencia Espacial Europea (ESA) e a Universidade Técnica de Munich.

A incubadora de proxectos de ESA está dando a coñecer uns dos proxectos máis interesantes que vimos respecto a avións persoais, o cal resolve un dos maiores problemas neste tipo de vehículos: a necesidade dunha pista de despegue. Por iso decidiron incorporarlle pequenas turbinas xiratorias nas ás, que lle permitirán facer despegues en horizontal nun espazo de polo menos 15 metros cadrados.

Se este sistema de despegue lles soa familiar, é porque se basea no funcionamento que utiliza o avión VTOL X-Plane de DARPA, só que nesta ocasión se busca ter un medio de transporte silencioso, por iso incorpóranse motores eléctricos que ofrecen unha velocidade de ata 400 km/h cunha altitude máxima de 3000 metros, o que fará que non interfira co espazo aéreo comercial.

Conta co seu propio tren de aterraxe retráctil e un sistema de recarga por medio de enchufe tradicional; no interior atopámonos cun joystick para a súa operación, así como unha pantalla táctil que mostra diversas condicións da aeronave, ademais de que o despegue e a aterraxe farase de forma automática grazas a un software de piloto automático, que fará máis sinxela a súa operación.

Para 2017

Non obstante, aínda existen varios detalles pendentes, como a autonomía, así como leis que regulen o uso deste tipo de vehículos, xa que só se sabe que necesitará unha licenza especial con polo menos 20 horas de formación, ademais de que o seu uso estará limitado a zonas non habitadas, sempre e cando as condicións do tempo así o permitan.

Os seus creadores empezaron a realizar probas cun prototipo de 25 quilogramos sen ningún contratempo, pero esperan ter o primeiro prototipo a escala real durante o verán con voos tripulados a inicios de 2017.

(Fonte: Xataka)