A aeronáutica galega despegará este ano cos 900 pedidos de Airbus, con oasa e Laddes Works entre os seus principais provedores

Buscar

Susbcrición Newsletter

Introducir e-mail

Arquivo mensual

Vindeiros eventos

Non hai eventos polo momento

A frota mundial de avións de pasaxeiros duplicarase ata case 48.000 unidades nos próximos 20 anos. O aumento do tráfico de pasaxeiros fixo da aeronáutica un sector imparable que crecerá a un ritmo do 5% anual ata o 2039, segundo os prognósticos compartidos polo construtor europeo Airbus e o seu eterno rival, o estadounidense Boeing.

O negocio civil é o gran motor da industria en España, onde Airbus Group ten máis de 2000 subministradores de compoñentes, aos que contrata un volume de actividade media de 1800 millóns de euros ao ano.

O consorcio aeronáutico europeo é o pulmón do sector en Galicia, e a súa carteira de pedidos marca, que ata finais do 2019 sumará 890 avións comerciais, segundo acaba de anunciar na presentación dos seus resultados trimestrais (os seus ingresos consolidados aumentaron un 24%, ata os 12.500 millóns de euros), ten impacto directo nas empresas aeronáuticas galegas que, en distintos niveis de subcontratación, provén compoñentes para os catro principais modelos comerciais de Airbus: A-320 Neo, a-330 (do que prepara unha versión Neo) a-350 XWB e o malogrado xigante a-380, cuxa vida comercial se rematará no 2021, por falta de demanda.

Avións supervendas

O motor máis potente do sector en Galicia está en Ourense. Trátase de Coasa. A filial galega do grupo Aernnova fabrica importantes paquetes de pezas de toda a familia de avións civís de Airbus. Por exemplo, no modelo máis novo, o a-320 Neo, produce as portas do tren de aterraxe e os spares do estabilizador horizontal. Este aparato estase a converter nun auténtico superventas."O principal reto é o programa do a-320 Neo, que vai por bo camiño, para alcanzar unha taxa de produción de 60 avións ao mes para mediados do 2019 e ata 63 unidades para o 2021", explican fontes de Airbus.

Este avión é sinalado como o competidor do 737 MAX de Boeing afectado pola crise derivada da suspensión das súas operacións, a raíz de dous accidentes aéreos en menos de cinco meses.

O grupo Aernnova é o adxudicatario do 100% das portas do tren de aterraxe do a-320 Neo; e Coasa, a súa filial galega, asume o 25% desa produción; ademais do 50% dos spares. "Son boas noticias para Aernnova, para nós, pero tamén polo que representa para toda a cadea de subcontratación que temos en Galicia [entre os que están Utingal, en Vigo; e Laddes Work, en Ourense,]", explican fontes do Consorcio Aeronáutico galego.

Ademais do a-320 Neo, o novo Airbus a-350 XWB xera grandes expectativas polo volume de actividade que achegará a Coasa, Delta Vigo e, en xeral, á aeronáutica galega nos próximos anos. "É o proxecto aeronáutico máis importante dos últimos anos, e temos moitos paquetes moi importantes", explica o sector.

Con Lufthansa na cabeza, con 674 aeronaves, Airbus xa recibiu pedidos en firme por parte de 48 clientes (entre eles a española Iberia, cunha vintena de unidades) para producir 852 avións da familia A350 nos próximos tres anos.

(Fonte: La Voz de Galicia)