Aernnova prepara o deseño do novo avión europeo do futuro

Buscar

Susbcrición Newsletter

Introducir e-mail

Arquivo mensual

Vindeiros eventos

Non hai eventos polo momento
Aernnova busca a velocidade de cruceiro no negocio aeronáutico. A firma vasca está a desenvolver unha ala intelixente para o avión europeo do futuro, un proxecto auspiciado pola CE dentro do Consorcio Clean Sky e cuxos primeiros resultados se están a dar a coñecer estes días en Bruxelas.
 
A industria aeronáutica española ocupa un importante espazo na primeira convención de innovación auspiciada pola Comisión Europea (CE). O evento supón poñer cara e ollos aos avances realizados para que, en principio non máis alá de 2020, poidan voar os novos avións europeos máis respectuosos co medio ambiente nun proxecto integrado no Consorcio Clean Sky, un dos máis ambiciosos da CE.
 
Nesta convención, Aernnova, que nos últimos anos realizou un importante investimento en capital humano para aumentar o número de proxectos no campo das infraestruturas aeronáuticas, expón os seus últimos desenvolvementos para as alas das aeronaves de nova xeración. A compañía, presidida por Iñaki López Gandasegui, é unha subministradora global de estruturas aeronáuticas complexas e actúa como integrador Tier 1.
 
Aernnova participa en Clean Sky, cuxa tradución ao español significa "ceo limpo", xunto a outras destacadas compañías europeas como Airbus, EADS-CASA, Eurocopter ou Rolls Royce, ademais da Comisión Europea. O proxecto, que ten previsto estenderse ata 2017, conta cun financiamento de 1800 millóns achegados tanto pola industria coma polas autoridades comunitarias. O peso de Aernnova localízase no proxecto SFWA, cuxo obxectivo é reducir o consumo de combustible e, polo tanto, as emisións de CO2 á atmosfera das aeronaves de mediano e longo alcance entre un 10% e un 20%, así como o ruído entre 5 e 10 decibelios.
 
Maior rendemento
 
Para o desenvolvemento dos obxectivos marcados estase a traballar no progreso da ala intelixente e en novos conceptos do motor. O campo en que se pretende evolucionar, segundo aseguran dende a compañía alavesa, é conseguir un mellor comportamento laminar da ala, o que permitirá rebaixar a fricción, algo que aumenta o rendemento xeral e a redución de emisións.
 
O resultado deste proxecto de Aernnova probarase nun Airbus 340-300 que será equipado con novas seccións externas da ala para demostrar o novo deseño de ala natural de fluxo laminar. Ademais, a empresa vasca tamén integrará un sistema de monitorización estrutural desta estrutura.
 
A nova técnica permite detectar en tempo real os danos e defectos nas aletas e instálase, por primeira vez, sen necesidade de cables. Á vez, facilita a comunicación intelixente entre a estrutura da ala e o persoal de mantemento.
 
O grupo Aernnova, a antiga Gamesa Aeronáutica, iniciou a súa actividade en 1993. Tras saír da órbita de Gamesa, que se centrou no negocio das renovables, Aernnova experimentou un sensible crecemento coa posta en marcha de novas instalacións e a compra de empresas. O seu capital pertence, fundamentalmente, ao equipo directivo, ao grupo empresarial de CCM, agora baixo a tutela do FROB, Banco Espírito Santo e Isolux.
 
(Fonte: Cinco Días)